maandag 6 februari 2012

Sieraden!


Sieraden! 1 van mijn grootste hobby's
Dit zijn er 4 uit een hele collectie.
Ik ben ongeveer een jaar bezig met het maken van sieraden. Ze zijn erg in trek en zijn regelmatig op verschillende punten te koop.
Op het moment zijn o.a. mijn sieraden te vinden bij
HAIR BY MIR
Hoolstraat 81  in Eersel

Elk sieraad is uniek en dus geen 1 is hetzelfde.
Ik gebruik diverse kleuren en materialen in goede kwaliteit.
Ben je op zoek naar iets speciaals? Of heb jij een sieraad gezien
dat je helemaal leuk vond, maar toch echt te duur?
Maak er een foto van of mail je idee! Dan kijk ik of ik het kan maken.

Wil je de huidige collectie komen bekijken? Dat kan! mail naar: myownsabine@live.nl
Wil je zelf proberen sieraden te maken? Ik geef ook workshops!

1 opmerking:

  1. Ja je moet echt eens een kijkje komen nemen bij mij...Hair by Mir...dat is de moeite waard!!

    BeantwoordenVerwijderen